Galaxie Team
GALAXIE
Rostislav, pátek 19.4.2024, 5:39:51
24.8.2007
Medal of Honor: Airborne (preview)

Medal of Honor: Airborne (preview)

Série Medal of Honor už má mnohé za sebou, většina dílů a datadisků se skutečně vydařila. Nyní se ale připravuje nový díl, o kterém se více dočtete v našem preview.
 

Ač tituly z období druhé světové války netrhají žebříčky nejlepších her, najdou se i takové, které se stále zuby a nehty drží. Jistě to jsou série Brothers in Arms, Call of Duty (která se ale v posledních dílech přesouvá do současnosti) a Medal of Honor. Je těžké říci, které série převyšují ostatní, protože každá obsahuje něco, co jiná postrádá. Ale dost řečí okolo historie, teď si řekneme něco o chystaném přírůstku série Medal of Honor, který nese podtitul Airborne.

Vstát!

Medal of Honor: Airborne se řadí do období, kdy už světová válka pohltila téměř celou Evropu. V našem úkolu samozřejmě nejde o nic jiného, než kopat Němce do zadku. Staneme se totiž paragány – příslušníky nejlepší jednotky amerických sil druhé světové války. Přesněji, přiřadí nás ke 82. vzdušné výsadkové divizi.

Vojín Boyd Travers a průzkumník Eddie LaPoint. To jsou oni – hlavní hrdinové hry. S Boydem Traversem si projdeme ty nejakčnější a nejdrsnější bitvy Airborne a s Eddiem LaPointem zase zakusíme utajené noční akce. Mě spíše láká Boyd, ale záleží na hráčích, jaký styl hry se jim líbí.

Zaháknout!

Cílem vývojářů je ukázat hráčům, jak by operace jako např. Husky nebo Avalanche vypadali z pohledu výsadkářů. Každá mise začne v letadle, které krouží nad bojovou zónou, ale nemusíte se bát stereotypu, protože po vyskočení z letadla dostaneme veškerou kontrolu nad našim padákem. To znamená, že můžeme dopadnout defacto kdekoliv (nevylučuje se ani možnost dopadnout na hlavní cíl mise). Pokud se na nějakém bodě strhne bitva, všechny jednotky z blízkého okolí se tam přemístí, aby pomohli svým kamarádům v nesnázích. Velmi se na tyto bitvy těším, protože se zatím v žádném z minulých dílů neobjevily.

Do dveří!

Zbraní nebude ve hře zrovna moc (něco kolem dvanácti kousků). Nalezneme tu americkou klasiku, jako Thompson, M1 Garand nebo B.A.R. Z německých braní pak nechybí MP40, MP44 či třeba Panzerfaust. Ovšem pozor! Všechny zbraně budeme moci modifikovat. To znamená vyměnit rukojeť, přidat bajonet, nebo třeba k Bazooce přišroubovat optiku.

Skok!

Grafika bude na vysoké úrovni, protože hra poběží na novém Unreal engine 3.0. Odhadovat propracovanost fyziky, realističnost a atmosféru je zbytečné, podívejte se na trailery, kterých je na internetu jako máku. Doufejme, že hra vyjde ve stanovený den, protože odložena už byla mockrát.

Foto: ea.com/moh/air­borne/


pošli na vybrali.sme.sk

Diskuze k článku Medal of Honor: Airborne (preview) (25 komentářů)
Jméno:E-mail:
Předmět:
Text:
Kontrolní otázka: 5 + 1 =
Tip: Nechcete stále vyplňovat své údaje a kontrolní otázku? Zaregistrujte se. Pokud již svůj účet u nás máte, přihlašte se.
Zdroj
Zajímalo by mě, odkud si čerpal informace?
Jelikož jde o preview, musel si je přeci někde nalést, zpracovat a vydat.
Ale podstatné je "nálést informace".
Neříkej mi, že máš info přímo od EA ;-)
Katanius | 27.8.2007 (10:24) | E-mail | Reagovat
Re: Zdroj
Já jsem čerpal z mnoha zdrojů...
Doupeak | 27.8.2007 (10:30) | Profil | Reagovat
Re: Re: Zdroj
A to je důvod proto, aby nikdo nevěděl, odkud si čerpal?
Pokud si článek upravil, nemáš se čeho obávat. Jinak by na té "zdrojové stránce" mohlo být třeba více informací.
Katanius | 27.8.2007 (12:01) | Reagovat
Re: Re: Re: Zdroj
Těch zdrojů bylo hodně a teď už si je ani nepamatuji. Navíc podle mě to ani není důležité.
Doupeak | 27.8.2007 (13:05) | Profil | Reagovat
Re: Re: Re: Zdroj
btw - na vašem magu také nemáte vždy zdroj, takže první vylaďte chyby u sebe a až pak na ně upozornějte ostatní
Doupeak | 27.8.2007 (13:08) | Profil | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Zdroj
Tak pozor, chlapče. Když mi redaktoři posílají články, a nejsou uvedené zdroje, považuji je za jejich tvorbu. A pokud tomu tak není, je to na každém redaktorovi, jak se k tomu postaví a zda bude lhát a bude brát "půjčené" dílo za své.
Ale podle mě sis tento článek nevycucal z prstu. A jde mi jak o princip, tak i o ty informace, které si určitě nenapsal všechny. Mě Medal Of Honor baví a zajímá, stejně jako Call of Duty, apod.
Katanius | 27.8.2007 (13:34) | E-mail | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Podle mě je docela rozdíl mezi převzato a zdroj. Já jsem si jen našel materiál a zpracoval ho. Zato vy celý článek kopírujete. Příklad - GC 2007: Burnout Paradise (tento článek je i na Bonusweb a je úplně totožný - až na to že vy jste vynechali pár odstavců. To není zrovna moc fér ne?)
Doupeak | 27.8.2007 (13:59) | Profil | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Vaše preview bez zdroje Universe at War (http://www.gate-mag.ic.cz/hry-preview2.php) je celý zkopírován z hrej:
http://www.hrej.cz/clanky/preview/universe-at-war--vek-lidi-skoncil/

Myslím, že by jste si vážně měli zamést před svým vchodem, než budete laskavě někoho z něčeho obviňovat...
Doupeak | 27.8.2007 (14:05) | Profil | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Není to trestné vydávat se za autora článku?
Doupeak | 27.8.2007 (14:06) | Profil | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Nikoho z ničeho neobvinuji. A pokud vím, tak články, které na Galaxii byly ještě včera, když jste začali nahrávat články na web, byly taktéž bez úprav textu vloženy na web. zdrojem byly novinky.cz
Pokud vím, tak nejde o to jen článek napsat, ale také informovat. Ale máme tam uvedeny zdroje. Ten článek Universe at War jsem teď viděl na odkazu, který si poslal. To jsem nevěděl, a napravím to tak, že si o tom promluvím s autorem, který mi řekl, že jde o recenzi. Neměl jsem důvod nevěřit a pátrat (hledat jehlu v kupce sena), když nebyl důvod.
A co se týče článku GC 2007: Burnout Paradise, tak je zkopírovaný z bonuswebu, ale uvedl jsem zdroj. Jde o to, informovat. Je trochu trapné upravovat něčí práci. Logičtější je, když už tak zkopírovat, aby lidé měli informace všechny, ne? Navíc, jsem uvedl zdroj. Tak v čem je problém? Já pouze chci vidět, odkud si to tahal ty. 1) Opakuji se, ale chci vidět informace navíc, když jsi to údajně upravil a za 2) Pokud tomu tak je, nemáš se čeho bát. Zatím jen popíráš, že nedáš nebo že si zapomněl. Tím zatím vypovídáš, že si to též "jen okopíroval". Mě by to nevadilo, ale neuvedl si zdroj.
"Amen"
Katanius | 27.8.2007 (14:13) | E-mail | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Pokud si myslíš, že jsem to skopčil, tak se pleteš. Takže - Zdroje: Level, Doupě, Tiscali, Bonusweb a různé fanstránky.
Doupeak | 27.8.2007 (14:19) | Profil | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
1)Autor vloží do rs článek/bleskovku, korektor to opraví (musí mít práva na editaci), peter nastaví čas vydání (nikdo jiný to nemůže udělat)... nefunguje je to stejně, jako když v gate nahráváš článek, ale to si asi nevěděl.

2)Žádný článek ani bleskovka se na webu se zdrojem novinky.cz včera neobjevila.

Máš nějaká důkaz?
Half | 27.8.2007 (15:33) | E-mail | Profil | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Milý chlapče, nevím čeho jsi dosáhl(uvažuji v tebou nastíněném principu) ,že tady kritizuješ. Jestli myslíš vážně to, že když ti jako šéfredaktorovi pošle někdo něco co je špatně je to jeho problém, tak to pomerně vypovídá o tom proč je vaše kvalita tam kde je. Zdroj by povětšinou být zmiňován měl být, ale pokud si dá člověk práci a prochází web a tu zjistí jednu zajímavou větu se zajímavou informací, tak je trochu přehnané něco takového dělat. Pokud to není přímo převzatý článek nebo nějaká exkluzivní informace rozhodně není nutné u preview tohoto typu zmiňovat zdroj. Jinak samotná EA už vypustila dost informaci a udělala předváděčky, takže by šlo udělat možná i obsáhlejší článek než je ten zde. A EA je vypouští právě kvůli tomu aby se šířily. Všimni si že jediná přímo převzatá věc tady jsou obrázky ze hry, tkeré mají zdroj uvedený a to jsou oficiálně vypuštěné k oběhu.
A pokud se začneš ptát proč tu někdo kdo nic nedokázal začal do někoho rýpat, tak ty jsi s tím začal první. Pokud chceš od někoho něco měl by jsi to opravdu začít dělat sám, kde jen jsou ty zdroje u vás?
Tomáš Javůrek | 27.8.2007 (14:09) | E-mail | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Můj příspěvek výše je mířený na Katania.
Tomáš Javůrek | 27.8.2007 (14:10) | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Vřele s Tebou souhlasím
Doupeak | 27.8.2007 (14:11) | Profil | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Katanius: Jinak koukal jsem na onen GC 2007. Opravdu tam jsou naprosto totožné věty a odstavce. Toto už není zdroj, to je převzetí a defacto odpublikování článku jednoho autora jinde pod někým jiným. Měl by být uveden opravdový autor článku, měli by jste mít souhlas s publikací. Asi by bylo zajímavé se na bonuswebu zeptat zda-li o tom vědí... To co tam máte je porušování autorských práv.
Tomáš Javůrek | 27.8.2007 (14:18) | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Přesně tak
Doupeak | 27.8.2007 (14:23) | Profil | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Ale jéminánku, ty ses nám tu ale rozpovídal. Jak si dovoluješ říct, že je kvalita Gate tam kde je? Podívej se na Koráb, kde jste začali a kde jste skončili? Nový článek jsem neviděl ani nepamatuji, pouze kritizuješ, lžeš a uhýbáš. Kdy to konečně zabalíš? Skoro jsem si už myslel, že si tak učinil, ale pořád nic. Hmm, škoda...
Pošli mi prosím e-mail a zprávu na icq, až na Korábu vyjde nový článek (nebo ba dokonce číslo?).
Hmm, ty nemáš co kritizovat, nic si nedokzál. Na magové scéně i možná déle než já, ale toť vše. Ničím jiným mě nepřevyšuješ, takže se vrať tam, odkud si přišel.
Bye
Katanius | 27.8.2007 (14:17) | E-mail | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Myslím, že ty by ses měl vrátit tam s kama jsi přišel.
Doupeak | 27.8.2007 (14:20) | Profil | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Myslím, že ty by ses měl vrátit tam s kama jsi přišel.
Doupeak | 27.8.2007 (14:21) | Profil | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Nápodobně. Tak mi vysvětli, kam se poděli dva články, které byly na Galaxii včera? Oba byly z novinky.cz
Tytéž věty, odstavce, komplet...?
Btw: Dík za zdroje...
Katanius | 27.8.2007 (14:42) | E-mail | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Jaké?
Doupeak | 27.8.2007 (14:44) | Profil | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Musím tě zklamat, dva články za den nevydáváme, takže to není možné. Pokud si pleteš článek s bleskovkou tak tě taky musím zklamat, nic takového se nestalo.
Half | 27.8.2007 (14:56) | E-mail | Profil | Reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Zdroj
Ehm, tobě redaktoři posílají články? Hlavně že většina článků jsou tvoje vlastní :)
Lopata | 27.8.2007 (14:59) | Reagovat
Re: Zdroj
Mě je úplně fuk, odkud autor čerpal, hlavně že se dozvím potřebné informace. A těch je v článku dost.
Lopata | 27.8.2007 (14:34) | Reagovat
Příspěvky vyjadřují názor jejich autorů a redakce tohoto serveru nenese odpovědnost za jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstranit. Nepřijatelné jsou hlavně urážky, vulgarismy, rasismus, nevyžádaná reklama a příspěvky, které nesouvisejí s tématem článku.
© Copyright 2003 - 2024 Peter Sedlařík (Galaxie) | RSS | ISSN 1801-2132