Multiplayer právě vyvíjeného Rainbow Six: Vegas 2 by měl nabídnout několik zajímavých featurek. Hodně věcí vývojáři vrátili po několikadílné absenci z Raven Shield, tedy třetího dílu této série (odkud si jej vzalo třeba i Call of Duty 4).
Za každého zabitého protivníka dostanete určitý počet bodů, který bude záviset na několika faktorech. Prvním z nich je kam se trefíte – je rozdíl v tom, jestli váš protivník dostane zásah do břicha nebo do hlavy. Důležité bude také to, zda se neukrývá za nějakým předmětem (průstřelnost materiálu se nachází i zde). Zbabělci, kteří mají nejraději zabíjení zezadu, když o nich nepřítel neví, budou mít smůlu (tedy těžší postup hrou). Při každém postoupení na novou úroveň dostanete nové vybavení – zbraně nebo různé vylepšení (zaměřovače, tlumiče atd.). Maximální dosažitelná úroveň je 20.
Rainbow Six: Vegas 2 (mimochodem, autoři se třetím pokračováním Vegas nepočítají) vychází na PS3, XBox 360 a PC 21. března.
Zdroj: GameTrailers, IGN