Galaxie Team
GALAXIE
Brigita, sobota 21.10.2017, 21:27:23
5.9.2007
Brothers in Arms: Hell´s Highway (preview)

Brothers in Arms: Hell´s Highway (preview)

Her z 2. světové války je hodně a věřím tomu, že jich ještě mnoho bude, a ikdyž slavná série Call of Duty už se přenesla do současnosti, pořád tu jsou zavedené série, které mají úspěch. Vedle Medal of Honor je to především hybrid zvaný Brothers in Arms, jehož vývojáři již před nějakou dobou přiložili ruce k dílu třetímu – Hell´s Highway.
 

Kde a kdo

Myslím si, že Normandie už bylo moc a někteří mi dáte jistě za pravdu. Gearbox (vývojářský tým stojící za BiA) má stejný názor, a hra se tak neodehrává v Normandii. V roce 1944 sice zůstaneme, jenže se přesuneme do září a půjdeme na operaci, která dostala jméno Market Garden. Operace, která mohla ukončit válku na konci roku 1944. Nepodařilo se, spojenci dostali na prdel a nacistický nepřítel je hnal z Nizozemí pryč. Dějiny sice změnit nepůjde, ale zachránit více životů ano.

A za koho vlastně budete hrát? Pokud jste okusili minulé díly, hlavní hrdinové pro vás nebudou neznámí. Známější se jmenuje Matt Baker, který byl v jedničce. Za něj budete hrát častěji. Ten méně známý je Joe Hartsock, který byl ve dvojce. Jsou to výsadkáři, kteří patří k 101. divizi. Mezi touto dvojicí si nebudete libovolně přepínat, protože ve hře je stanovený scénář.

Move!

Hlavní vojáci měli v minulém díle pod velením dvě skupiny, ale v Hell´s Highway dostanou rovnou tři. Velící systém je jednoduchý, ale zároveň hoří originalitou (viz minulé díly). Gearbox mezi tyto skupinky vecpal jednotky – raketometčík, minometčík, kulometčík a radista. Raketometčík si poradí s opěrnými body nepřítele nebo odrovná ze hry všelijaké vehikly. Kulometčík dokáže nepřítele držet pod tlakem a vám se naskytne příležitost nepřítele obejít a zlikvidovat. Minometčík si poradí taktéž především s opěrnými body, nebo dokáže zaminovat silnici. A konečně radista, který nebude vždy po ruce, ale dokáže přivolat dělostřeleckou podporu.

V Hell´s Highway budou skripty, ale trochu jiné než jak je známe z Call of Duty. Voják se snaží přelézt metrovou zídku, avšak při tom zakopne, čehož si všimne jeho Bratr ve Zbrani a pomůže mu zpátky na nohy. Nebo např. když trefíte skopčáka, jeho přátelé se ho budou snažit odtáhnout pryč a v bezpečí ošetřit. Skripty se aktivují vždy na jiném místě, což je rozhodně potěšující.

Realističnost

Za vylepšení můžeme také pokládat to, že když se dostanete poblíž zdi nebo plotku a stisknete tlačítko, váš voják se k ní přitiskne a bude se krýt, zároveň se pohled na hru přenese z první osoby do třetí a tak získáte výhodu nad nepřítelem, protože vidíte mnohem víc věcí, ale pokud se od plotku vzdálíte, pohled se opět přepne do první osoby. Záležet však bude na tom, za co se schováte, protože pokud to bude třeba za dřevěný plotek, neuděláte dobře! Klasická střelba totiž plotek naprosto zdevastuje a vy zůstanete nekrytí. Zničit se dá i mnoho jiných věcí. Například trakač a vše co je z materiálu, který jde ve skutečnosti prostřelit, což dodává hře neodolatelně lahodnou šťávu.

Gearbox do hry zakomponoval novou možnost. Jakýkoli těžký kulomet můžete vzít do rukou a postavit ho na jiné místo, tudíž můžete nepřítele obejít a nekryté je všechny postřílet. Proto do hry tvůrci vložili americký kulomet Browning M-G, abyste nemuseli brát pořád MG42, i když to je nejlepší kulomet na světě.

Hra vypadá lahodně i po jiných stránkách. Tak třeba grafika je skvělá. Unreal engine verze 3.0 zkrátka dělá divy, proto je taky oblíbený. Podobně je na tom i fyzika. Myslím, že je na co se těšit, Brothers in Arms: Hell´s Higway by se na pulty obchodů měl dostat ke konci tohoto roku!


pošli na vybrali.sme.sk

Diskuze k článku Brothers in Arms: Hell´s Highway (preview) (0 komentářů)
© Copyright 2003 - 2017 Peter Sedlařík (Galaxie) | RSS | ISSN 1801-2132